poniedziałek, 19 października 2015

O opowiadaniu

Opowiadanie, które właśnie tutaj zaczynam pisać, powstało z mojej własnej inwencji twórczej oraz obejrzanych filmów, więc co za tym idzie - nie jest odzwierciedleniem żadnego innego fanfiction. W przypadku znalezienia opowiadania podobnego treścią, lub takiego samego, proszę o kontakt!
A teraz tak przyjemniej:
Mam na imię Iza, spotkałam się z blogspot'em i wattpad'em jakoś w wieku 12 lat. Wcześnie, prawda? Ja tak uważam.
Nie pamiętam jak i kiedy zaczęłam czytać, ale na pewno zawsze chciałam napisać coś własnego. I oto jestem, a także zapraszam do czytania mojego własnego opowiadania!

Data założenia bloga: 17.10.15r.
Tytuł: Drag Me Down (tł. Ciągniesz mnie w dół)
Czas akcji: lato, 2013r.
Miejsce akcji: Los Angeles, Kalifornia, USA
Główni bohaterowie: Kayla, Nash


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz